VÅRA TJÄNSTER
Svarstjänst
Med vår svarstjänst ser ni till att ni inte tappar viktiga samtal under oförutsedda arbetstoppar, eller vid möten, semestrar eller annan frånvaro. Ni väljer själva när ni vill att samtalen skall kopplas vidare till oss. Utifrån er verksamhet anpassar vi lösningen efter det behov just ni har. Smidigt och enkelt sätt att behålla tillgängligheten till era kunder när ni själva fokuserar på er kärnverksamhet. Hög servicegrad och tillgänglighet ger nöjda kunder och ökad försäljning.
Hur fungerar det?
Vår svarstjänst innebär att ni enkelt lägger in en vidarekoppling i er telefon eller växel till ett unikt inkopplingsnummer i vår kundtjänstplattform Trio Enterprise. När ni inte själva har möjlighet att svara går samtalen vidare till våra telefonister. Vi svarar med er hälsningsfras. Vi kopplar fram samtalet till berörd person, ta emot meddelanden och svarar på enklare frågor efter ert önskemål. Våra telefonister jobbar med stort engagemang och nyfikenhet i en nära relation till kundföretaget.
För mer information kontakta
Ulrica Andersson
054-141804
ulrica.andersson@qtym.se
Växel på distans
Här tar vi helt över er växel och vi skaffar oss de kunskaper som krävs för att vara er växel. Alla samtal som går in via ert huvudnummer kopplas direkt till våra telefonister. Vi svarar med er hälsningsfras. Här kan vi även koppla upp oss mot ert hänvisningssystem, för att se er personals status, exempelvis om någon av er är i möte. Vi kan koppla fram samtal, ta emot meddelanden och svarar på frågor enligt ert önskemål.
Hur fungerar det?
Vår växel på distanstjänst innebär att ni enkelt lägger in en vidarekoppling i er telefon eller växel till ett unikt inkopplingsnummer i vår kundtjänstplattform Trio Enterprise. Vår växelpersonal tar hand om alla inkommande samtal. Vi kopplar fram samtalet till berörd person, tar emot meddelanden och svarar på enklare frågor efter ert önskemål. Våra telefonister jobbar med stort engagemang och nyfikenhet i en nära relation till kundföretaget.
För mer information kontakta
Ulrica Andersson
054-141804
ulrica.andersson@qtym.se
Kundtjänst
Här tar vi ett helhetsgrepp om er kundkontakt. Vi guidar kunden i samtalet, jobbar med ordermottagning, tar emot felanmälningar och reklamationer och sköter administrativa uppgifter. Vi har möjlighet att arbeta direkt i ert affärssystem. Kontakten kan vi sköta via telefon, chatt, e-post och sociala medier. Våra kunder finns inom olika branscher så vi har en bred kunskap och förståelse för olika typer av ärenden. Vi kan hålla koll på de digitala plattformarna och där besvara frågor som kommer in via mail eller sociala medier.
Hur fungerar det?
Här jobbar vi tätt med våra kunder med kontinuerliga utbildningar, avstämningsmöten och statistikavstämningar.
För mer information kontakta
Ulrica Andersson
054-141804
ulrica.andersson@qtym.se